Cum cumpăr?

Ne este foarte important experiența dumneavoastră cu Kid Feet. De aceea, ne străduim ca procesul de cumpărare să fie cât mai simplu posibil. Mai jos găsiți toate detaliile.


Plasarea comenzilor

Modalitatea cea mai confortabilă de a cumpăra produse de la Kid Feet este prin utilizarea magazinului online. După ce ați navigat prin produsele diferite și ați ales cele potrivite, trebuie numai să le adăugați în coșul dumneavoastră de cumpărături. Apoi, trebuie numai să finalizați lista produselor alese și să trimiteți comanda - ori printr-un utilizator registrat ori în mod anonim.Este mai ușor decât pare: este posibil să comandați o pereche de sandali făcând numai șapte clic-uri cu mausul. Dacă nu credeți, încercați!

Trebuie să menționăm că indiferent de modalitatea de comandă aleasă, după primirea comenzii vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru confirmare și verificare. Astfel, toate modalitățile pot fi considerate la fel de sigure.

În afara platformei online, plasarea comenzii se poate efectua în următoarele moduri:

  • Prin e-mail, la adresa comenzi@kidfeet.ro
  • Telefonic, la numerele +40 744 862 243 sau +40 747 048 120, de la luni până la vineri, între orele 11:00-18:00.

Plata produselor

Momentan singura opțiune de plată pentru produsele comandate este prin ramburs, la livrarea produselor de către curier.

Introducerea posibilității platei cu card bancar este una dintre prioritățile noastre. În curând veți putea plăti și online, cu card bancar.


Livrarea produselor

Livrarea produselor se efectuează prin curierul Cargus, în termen de două zile lucrătoare după confirmarea comenzii.

Taxa de livrare este 18 lei pentru comenzile cu o valoare sub 350 de lei. Pentru comenzile cu o valoare peste 350 de lei, vă oferim livrare gratuită.


Politica de returnare

Kid Feet se obligă să vă ajută în procesul alegerii încălțămintelor potrivite, însă pot să apară situații neprevizibile când nu sunteți multumiti de articolele primite.

Produsele achiziționate se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără învocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

Înaintea returnării articolelor achiziționate, vă recomandăm și vă rugăm să ne contactați pentru discutarea variantei optime de returnare.

Pentru mai multe detalii despre politica noastră de returnare, vă rugăm să vizitați pagina termeni și condiții.