Întrebări frecvente

Am adunat cele mai frecvente întrebări formulate de dumneavoastră


Trebuie să am neapărat un utilizator înregistrat ca să pot comanda?

Răspunsul cel mai simplu este: nu neapărat. Puteți să cumpărați produse și fără înregistrarea unui utilizator - totuși, vă recomandăm să vă înregistrați, fiindcă având un utilizator la noi va ușura treaba dumneavoastră în viitor.

Dacă nu aveți încă utilizator Kid Feet, puteți să vă înregistrați aici. Dacă aveți deja utilizator, autentificați-vă aici.

Dacă înregistrați un utilizator la noi veți beneficia de următoarele avantaje:

  • Puteți să părăsiți site-ul și să continuați comanda altundeva - o să ținem minte de conținutul coșului.
  • Puteți să completați o listă de dorințe din produsele disponibile, pe care puteți să distribuiți prietenilor
  • Trebuie să introduceți datele dumneavoastră numai la înregistrare, sistemul le reține.
  • În panoul dumneavoastră de control veți putea urmări starea comenzilor actuale și anterioare.

Cum pot să mă asigur că mărimile încălțămintelor vor fi potrivite?

Înțelegem problema dumneavoastră: alegerea încălțămintelor potrivite pentru copiii, de obicei, nu este simplă. De aceea, acordăm atenție deosebită descrierii produselor noastre. Cu ajutorul imaginilor și tabelelor informative sperăm că veți putea înțelege mai ușor proprietățile produselor.

Am construit un mic ghid despre alegerea potrivită a încălțămintelor. Aici veți putea găsi majoritatea informațiilor necesare pentru alegerea modelelor potrivite. Am compilat informațiile necesare despre măsurarea corectă a picioarelor precum și despre sistemul de mărimi WMS (Weit-Medium-Schmal), un caracteristic al încălţămintelor de înaltă calitate, care garantează mărimea calapodei optime recomandate.

Dacă întâmpinați orice problemă în legătură cu mărimea produselor alese, ori înainte sau după comandare, vă stăm la dispoziție:

  • Dacă încă nu ați ales produsele dorite, contactați-ne și vă putem ajuta cu sfaturi.
  • Dacă deja ați primit produsele și nu sunteți mulțumiți, vă putem ajuta. Puteți găsi mai multe informații despre politica noastră de returnare aici.

Prețutile afișate conțin sau nu T.V.A?

Toate prețurile afișate conțin T.V.A.


Pot să plătesc online, folosind un card bancar?

Introducerea posibilității platei cu card bancar este una dintre prioritățile noastre. În curând veți putea plăti și online, cu card bancar.

Momentan singura opțiune de plată pentru produsele comandate este prin ramburs, la livrarea produselor de către curier.


Cum pot să fiu sigur că ați primit comanda mea?

După primirea fiecărei comenzi, cineva de la Kid Feet vă va contacta pentru verificare și confirmare în mai puțin de 24 de ore.

Dacă aveți cont Kid Feet, puteți să urmăriți starea comenzilor în panoul dumneavoastră de control. Dacă nu aveți încă cont, este timpul să vă înregistrați.


Se schimbă costul de livrare dacă comand mai multe articole?

Costul livrării nu depinde de numărul produselor comandate, ci numai de valoarea lor.

Taxa de livrare este 18 lei pentru comenzile cu o valoare sub 350 de lei. Pentru comenzile cu o valoare peste 350 de lei, vă oferim livrare gratuită.


Pot returna produsele achiziționate dacă nu sunt mulțumit?

Kid Feet se obligă să vă ajută în procesul alegerii încălțămintelor potrivite, însă pot să apar situații neprevizibile când nu sunteți articolele primite.

Produsele achiziționate se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără învocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

Înaintea returnării articolelor achiziționate, vă recomandăm și vă rugăm să ne contactați pentru discutarea variantei optime de returnare.

Pentru mai multe detalii despre politica noastră de returnare, vă rugăm să vizitați pagina termeni și condiții.


Comenzile se livrează și în străinătate?

Momentan putem să acceptăm comenzi cu livrare numai pe teritoriul României.

Dacă credeți că situația dumneavoastră ar putea să fie o excepție, nu ezitați, contactați-ne!